חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב באנרים – הבדל בין אתר רגיל לאתר טוב

תוכן עניינים

עיצוב באנרים

אי אפשר להתעלם מנוכחותו של באנר אטרקטיבי, שמעביר את המסר השיווקי בצורה מדויקת ומניע לפעולה או יותר נכון – להקלקה.

באנר באתר האינטרנט התדמיתי או המכירתי, בפורטל גדול מטעם חברה מסחרית או מותג מוביל, באנרים בניוזלטרים ועוד. כחלק ממיתוג מחדש, לצרכי השקה או להגדלת המתעניינים במבצע.

הכרזה הוירטואלית צריכה להשתלב בלוק אנד פיל של האתר, אך גם להסב את תשומת הלב ולמשוך את העין המתבוננת. על מנת להגיע לתוצר האפקטיבי ביותר, חשוב לפצח את האתגר, לפתח את הקונספט ולגבש אסטרטגיה מנצחת.

לפניכם מספר טיפים יעילים בדרך לבאנר מוצלח משלב האפיון דרך שלב העיצוב ועד שלב ההטמעה.

לא מתחילים בלי לקבוע יעדים ומטרות

הבאנר יכול להוות קישוט ססגוני לאתר, אבל לרוב הוא יישא מסר שיווקי או יפנה לדף נחיתה ותהיה לו מטרה מסוימת, על אחת כמה וכמה אם הוא כחלק מקמפיין פרסומי אשר מטרתו להגדיל פניות והמרות.

עיצוב הבאנר מבוסס על מטרות מוגדרות מראש, כמו למשל, מבצע, הנחה, הטבה מיוחדת למי שמשאירים פרטים או אינפורמציה על אירוע או סייל.

החליטו מראש מה המטרה של כל באנר ואפילו נסו לקבוע יעדים אליהם תרצו להגיע, כמו מסר הקלקות אופטימאלי על מנת שתוכלו לבחון האם הבאנר אכן עמד בציפיות.

מה סוג הבאנר בשבילכם

קיימים סוגים שונים של באנרים שהם פונקציה של מיקומם באתר, המטרה שלשמה נוצרו ועוצבו מלכתחילה והשילוב המבוקש שלהם באתר או בדף הנחיתה, במנועי החיפוש או ברשתות החברתיות.

מומלץ להכין מראש מגוון וריאציות על פי המידות המבוקשות בהתאם לסוג הפלטפורמה (כדי לבחון בהמשך מה עבד יותר) ולהחליט על המיקומים הייעודיים הנכונים ביותר לסוג זה של קמפיין.

ההחלטות נקבעות על סמך התקציב, קהל היעד, הטיימינג. למשל, באנר פופ אפ שיקפוץ לכל גולש שנכנס לאתר על מנת להגדיל חשיפה או השארת פרטים או באנר שמופיע בפורטל או אינדקס גדול כחלק משיתוף פעולה אסטרטגי.

איך לעצב באנרים

העיצוב קובע את הצלחתו של הבאנר

העיצוב של הבאנר הוא המפתח להצלחה. מצד אחד, הבאנר צריך להשתלב בצורה טבעית באתר, במיוחד אם מדובר באתר הבית שלכם ולא באתר חיצוני ואינכם רוצים לגרוע את העיצוב של האתר בהוספת הבאנר. מצד שני, הבאנר חייב להשיג את המטרה שהיא לגרום לגולש להקליק עליו ולכן, חשוב שהוא יבלוט בין אם זה במסגרת מעניינת, פונטים מודגשים על גבי רקע מנוגד, תמונה ייחודית או הנפשות וקטע וידאו.

כדאי לייצר רעש רקע מסוים אך לא להעמיד ולחשוב היכן יועמדו כל האלמנטים על גבי הבאנר ובמיוחד הלחצן להנעה לפעולה, שהוא גולת הכותרת.

ערכת הגוונים מותאמת לרוב לצבעים המזוהים עם המותג ולהעביר את המסר שתרצו בין אם זו תערובת ססגונית לבאנר מלהיב ואנרגטי או גוונים שקטים לבאנר סולידי יותר.

בכל מקרה, חשוב להשתמש בתמונות ברזולוציה גבוהה, לתכנן מה יהיו גבולות הבאנר ולבדוק שהוא אכן עולה כמו שצריך אונליין.

מה עם אחידות, עקביות ולמי פונים בעיצוב באנרים?

נושא העקביות הוא קריטי כי חשוב שיהיה חוט מקשר בין הבאנרים השונים גם אם הם משובצים באתרים שונים. למשל, כחלק מקמפיין האם כולם מדברים את שפת המותג ואת המסר השיווקי של הקמפיין ולבצע אופטימיזציה לבאנרים לפי ניתוח הנתונים.

עיצוב באנרים היא עבודה למקצוענים ועל מנת למקסם את ההצלחה ולפתח באנרים שאכן ישיגו את המטרה ויהיו מרשימים ומניעים לפעולה, כדאי לפנות מראש לסטודיו לעיצוב ומיתוג שיוכל ללוות אתכם בתהליך עיצוב באנרים באופן קבוע למקסום ההצלחה של הנכסים הדיגיטליים שלכם. 

איזה כיף, בואו נדבר!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם :)

פרטי יצירת קשר
באיזה שירות אתם מתעניינים?