דרופשיפינג למתחילים- כל מה שצריך לדעת

דרופשיפינג למתחילים- כל מה שצריך לדעת

האינטרנט, אותה רשת גלובאלית אותה אנחנו רואים היום ממש כמובן מאליו, שינה את חוקי המשחק של עולם העבודה. אם בעבר על מנת למצוא עבודה היינו צריכים למצוא תגיד גדול דרכו נוכל לעבוד ולהרוויח את לחמנו, הרי שהיום אנחנו יכולים להשתמש בשפע האפשרויות אותן העולם הגלובאלי פורס בפנינו כדי להרוויח עוד כסף בלי מאמץ. 

דרך אחת להרוויח כסף בלי לעבוד קשה היא על ידי פתיחה של חנויות אינטרנטיות. החנויות הללו, הן חנויות בהן אנחנו מוכרים מוצרים דרך אתרים גדולים, כמו אמזון, עליבאבא או עליאקספרס  ומוכרים שורה של מוצרים על ידי מספר הקשות במקלדת. גם אם אתם לא מבינים כלום במסחר קמעונאי, גם אם מעולם לא חשבתם לעסוק בזה, מדובר על תחום פשוט וקל, בו אתם יכולים להשקיע מעט ולעשות כסף גדול. 

אחת הפרקטיקות שיכולות לעזור לכם לעשות לא מעט כסף היא שימוש בתהליך שנקרא 'דרופשיפינג'. מה זה בדיוק ומה כדאי לדעת לפני שיוצאים לדרך, על כל זה נדבר בהרחבה במאמר הבא. 

אז מה זה בעצם 'דרופשיפינג'? 

דרופשיפינג זו טכניקה בה התפקיד של הסוחר הופך ממי ששומר את הסחורה למי שכל תפקידו הוא לשמור על הקשר עם הלקוח. אנחנו יודעים שהמשפט הזה נשמע מסובך מכאן, אבל אנחנו נסביר הכל ממש עכשיו. 

כל חנות אליה אתם נכנסים היא למעשה חנות בה מאוחסנים שורה של מוצרים אותם ייצר משהו אחר. למשל, חנות למוצרי כתיבה מלאה במחברות, עטים, צבעים ועוד. כל בר דעת יודע כי המוצרים הללו לא יוצרו בין כותלי החנות וכי מדובר על המקום בו מאחסנים את הציוד כדי שאחרים ירכשו אותו.

בתהליך של דרופשיפינג אנחנו למעשה מוותרים על החנות הפיזית. כדי לחסוך בעלויות וכדי להימנע ממשלוח מיותר של ציוד ואחסון שלו, התפקיד של הסוחר הוא רק להציג את הסחורה ללקוח, באמצעות יצירה של חנות אינטרנטית וחיבור בין היצרן ובין הלקוח בתום התהליך. למשל, אתם יוצרים חנות אינטרנטית לממכר כלים לבית. הלקוח בוחר לקנות מוצר זה או אחר, אתם שולחים את פרטי ההזמנה ליצרן והוא שולח את הפריט ללקוח בלי שהמוצר יעבור אצלכם. באופן הזה אתם יכולים לחסוך לא מעט ולהתעסק במעט בירוקרטיה ככל הניתן. כך אתם עושים לא מעט כסף ועובדים הרבה פחות ממה שהייתם עובדים לו המוצרים כולם היו מאוחסנים אצלכם. 

מה האתגרים של דרופשיפינג ולמה כדאי לשים לב 

אמנם מדובר על פרקטיקה נוחה ויעילה ליצירה של רווחים, אבל בכל זאת יש כמה סעיפים עליהם לא כדאי לדלג. קודם כל, שימו לב כי על מנת למכור, אתם צריכים להשקיע זמן ואנרגיה בשביל עיצוב אתר אינטרנט מזמין. אם אתם לא יודעים איך לעשות את זה, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ישמחו לעזור לכם בכך. ההיגיון פשוט, אם אין לכם חנות פיזית בשטח, אלא רק חנות באינטרנט, 'חלון הראווה', כלומר, אתר האינטרנט שלכם, חייב להיות מזמין כדי למשוך קונים. 

דבר שני, חשוב לא פחות, זה לערוך מחקר אמיתי ורציני בקרב היצרנים השונים כדי שתוכלו לספק את המוצרים הטובים ביותר ללקוח בסופו של דבר. אם אתם רוצים שהלקוחות שלכם יחזרו שוב ושוב, ירכשו מכם מוצרים בכמות הולכת וגדלה, ידברו על החנות שלכם טובות ועוד, אתם חייבים לעמוד מאחורי המוצרים שאתם מוכרים. אתם חייבים להיות בטוחים כי אתם עובדים עם יצרנים, אנשי מקצוע, מהשורה הראשונה. 

דרופשיפינג זו פרקטיקה נהדרת, רק צריך לדעת איך לעשות את זה נכון.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
נטע אפק

נטע אפק

נטע עוסקת בתחום העיצוב מעל 5 שנים ושמחה לשתף אתכם בידע שלה

אולי גם יענין אותך...

עיצוב ובניית דפי נחיתה

עיצוב ובניית דפי נחיתה

מריצים קמפיין ומעוניינים לאסוף לידים? דף נחיתה הוא דף אינטרנטי אליו תוכלו להפנות את המשתמשים על מנת שיתרשמו מהמוצר/השירות, ישאירו פרטים או יבצעו דרכו הרשמה

קרא עוד »