איך לקדם את העסק באמצעות פלייר?

פלאייר לקידום העסק

דרך נפוצה להעברת מסרים שיווקיים בין אם מדובר בהשקת מוצר, מותג חדש או מבצע חגיגי היא באמצעות פלייר. דפי מידע מעוצבים שניתן למסור ללקוחות פוטנציאליים כחלק מפעולת קידום מכירות במעמד המכירה, בתיבות הדואר או בכנסים ואירועים מיוחדים.

חברות מסוגים רבים משתמשות בפליירים מחברות נדל"ן ועד מטפלים אלטרנטיביים. הפלייר מהווה אמצעי פופולארי להעברת מסרים, הנעה לפעולה ויצירת התקשרות, משיכת תשומת לב הלקוחות וכל זה בהוצאה כספית סבירה.

כיצד מקדמים באמצעות פליירים ועל מה חשוב להקפיד בעיצוב פליירים והדפסתם?

איך למקסם את הפוטנציאל של פלייר?

פלייר הוא כלי שיווק נוח יחסית ועל אף החשיפה הגבוהה של אמצעי המדיה הדיגיטליים בעידן הנוכחי, הרי שעדיין יש אנשים ששמים לב לפליירים ומדובר בדרך להשיג חשיפה רחבה בפריסה רבה.

חשוב מאוד להחליט מאיזה חומר יודפסו העלונים כאשר לטיב ואיכות ההדפסה השפעה רבה על הנראות. נושא החומר חשוב להוזלה בעלויות מבלי להתפשר על איכות (כדי שהעלון לא ייקרע עוד לפני שהתגלגל לידיים של לקוח פוטנציאלי) וכן הגודל בהתאם לייעוד של העלון. למשל, שייכנס לתיבת הדואר או שיהיה קל ללקוח להחזיק בו או להכניס מקופל לארנק.

מבחינת עיצוב, כדאי לשמור על זהות מיתוגית כאשר המראה של הפלייר מתכתב עם הגוונים והסגנון של המותג או מתאים לקהל היעד ולמסר המבוקש. צבעים ססגוניים לחברה תוססת וגוונים אלגנטיים לחברה פורמלית יותר.

החליטו גם על פונט קריא וברור ועל גודל מספק לקריאה גם מרחוק ועל הדגשת המלל על גבי הרקע הנבחר. ניתן להוסיף לוגו ואלמנטים משדרגים המזוהים עם הפעילות העסקית כמו למשל, בעלי חיים לפלייר לוטרינר או ציפורניים למי שמתמחה בלק ג'ל.

ניתן לבצע הדפסה עם גימור מיוחד, מבריק או מאט וכן קיפול נייר חווייתי בעל אפקט מעניין לפי המסרים והחוויה שתרצו לייצר. יש להחליט האם להדפיס משני צדי הפלייר או ליצור ברושור המתקפל למספר חלקים כך שכל חלק יעסוק בפן אחר של הפעילות, כמו כן, ישנה אפשרות ליצור פליירים ייחודיים לתלייה על ידית הדלת ובבחירת החומר ניתן להתייחס גם לצורניות וגם לסוג הפלייר – עומד או שוכב, גודל 4A או 5A.

האסטרטגיה שעומדת מאחורי העיצוב

מדוע אתם מפיקים כרגע פלייר ומה תרצו להדגיש באמצעות העלון? הנחה? מבצע? מידע חיוני אחר? יש חשיבות רבה לגיבוש האסטרטגיה שתסייע בזיקוק ודיוק המסר. לאחר מכן, בתהליך הוצאת החזון אל הפועל, מתכננים את שטח הפלייר וחלוקת גוף הפלייר לאזורים כמו חלק עליון ותחתון ושילוב של התכנים החשובים ביותר.

חשבו על אופן הקריאה – כותרת, תיאור, חלוקת המלל לפסקאות או דגשים והנעה לפעולה. הבליטו בצבעוניות מנוגדת או באמצעות אלמנטים עיצוביים את המסרים החשובים ביותר.
כדאי לשמור על מידע תמציתי שכתוב בצורה שיווקית מניעה לפעולה או מעניינת, שתשיג את המטרה – פנייה לחברה, רכישת המוצר, מימוש שובר ההנחה, רישום לקורס או סדנה וכדומה.

שקלו את הסגנון של הניסוח: אינפורמטיבי, שנון והומוריסטי וכיצד אפשר לייצר חיבור בין המלל למעטפת העיצובית.

אפשר לייצר אזורים מופרדים לכל מסר, להשתמש בתמונות צבעוניות לאווירה ברזולוציה גבוהה ובאינפוגרפיקה במיוחד במקרים בהם נדרשת המחשה של רעיון מופשט למסר ברור. כדאי לבדוק מה כדאי להוסיף לעלון על מנת לחזק את המסר כמו למשל, עדויות והמלצות של לקוחות.

עיצוב פלייר היא מלאכת מחשבת. מומלץ לפנות מלכתחילה חברה המתמחה במיתוג ועיצוב גרפי של מוצרי שיווק ומיתוג כמו פליירים להפקת פלייר מקצועי מרשים ואפקטיבי. מוצר שלקוחות ישמחו לקבל.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
נטע אפק

נטע אפק

נטע עוסקת בתחום העיצוב מעל 5 שנים ושמחה לשתף אתכם בידע שלה

אולי גם יענין אותך...