לא מעט בעלי עסקים זקוקים בשנים האחרונות להרבה יותר כלים בכדי להגיע אל עוד ועוד לקוחות חדשים, בין אם מדובר בנותני שירות ועד אל חברות קטנות בינוניות ותאגידי ענק, כולם משתדלים לנהל ולשמר אתר אינטרנט איכותי. אך בכדי להגיע אל לקוחות חדשים בצורה קבועה, חשוב להישען לא רק על שם התאגיד או על איכות התוצרים של בעל המקצוע, אלא גם להכיר כיצד מתבצע קידום אתרים ב2023 כמו לדוגמא עם חברת הקידום האורגני https://digiguidance.com/ . מידע זה יוכל להיות שימושי לא רק עבור בעלי אתרים, אלא גם עבור מקדמים המבקשים להקפיץ את אתרי הלקוחות שלהם אל השלב הבא.
אסטרטגיות קידום
כמו כל יעד אליו נבקש להגיע חשוב שנפתח אסטרטגיה נכונה ומותאמת עד שנגיע אליו, כך למשל קידום אורגני הנחשב לבין צורות הקידום הפופולריות כיום, דורש מחקר של מילות מפתח. מחקר שכזה מתמקד בכמה עשרות עד מאות ביטויים שונים, אשר יוכלו לעזור למקדם ולבעל האתר להתמקד בהם ולהגדיל את כמות הלידים והכניסות אל האתר. נדבך נוסף בהליך קידום שכזה הוא כמובן בניית האסטרטגיה, שהיא תכלול מיפוי של כל הכלים הרלוונטיים לקידום האתר. בין אם מדובר בחילוק של קישורים חיצוניים ועד אל שיפור המהירות בגלישת האתר ועוד מגוון כלים אשר יסייעו בקידום האתר בצורה אורגנית ומעולה.
מנגד קיימת שיטת פרסום הנקראת PPC והיא נחשבת לשיטה לא פחות פופולרית, דרכה ניתן לפרסם את האתר שלנו בעמוד הראשון של מנוע החיפוש יחד עם שיפור חווית המשתמשים באתר ובעיקרה מתאימה לאתרים בעלי תוכן. לא מעט הבדלים קיימים בין שיטת ה-PPC לבין השיטה האורגנית, אחת מהן היא בטווח הרחב שבו ניתן לבחור את מילות המפתח וגם לקשר את מילות המפתח ללא קשר אל התוכן הקיים. שיטה זו נחשבת לשיטת עבודה קצרה במיוחד, בשונה מקידום אורגני הדורש זמן והשקעה.
חידושים ונבואות העתיד
לא מעט מקדמי אתרים כמעט והזניחו את הבינה כלי הבינה המלאכותית, אותו כלי המניע ומייצר תוצאות עבור מילות מפתח בקידום אורגני ובעל משמעות לא פחות גדולה גם בקידום PPC. וכמו שלא מעט ציורים, תמונות, סרטונים ואפילו קודים נכתבים כיום בידיה של הבינה המלאכותית, כך מנבאים כי הבינה המלאכותית עוד תצלול עמוק יותר במצולות השיווק הדיגיטלי ושיווק האתרים. עם זאת נראה הווה כזה עוד יחסית רחוק במובנים של טכנולוגיה בת זממנו, כאשר לא מעט מומחים מעריכים כי דריסת הרגל המשמעותית תהיה בעוד כחמש שנים מהיום.