רגע לפני שנדבר על צאט GPT באופן ספציפי, אנחנו רוצים להזכיר בכמה מילים מה זה באנר. בויקיפדיה מגדירים את המושג, בתור מודעה שיווקית באתר אינטרנט, דינמית או שאינה דינמית, אשר תפקידה לפרסם איש מקצוע, חברה או מוצר לקהל פוטנציאלי של לקוחות. בשפה שלנו, אנחנו אומרים לכם כי באנר זו מודעה שיווקית ויזואלית, בה אתם יכולים להשתמש כדי לספר לקהל לקוחות פוטנציאלי על השירותים אותם אתם יכולים להעניק להם. אנחנו מדברים על מהלך כאילו 'קטן', אבל כזה שיכול לעשות שינוי משמעותי. איך מעצבים באנר מנצח וכיצד צאט GPT יכול לעזור לנו במלאכה, על זה ועוד, נדבר ממש עכשיו.
איך לעצב את הבאנר המושלם
כאמור, המטרה של הבאנר היא להיות כמו מודעה, המופיעה באתר אחר. בואו ניקח לצורך המחשה בחורה צעירה המתעניינת בזוג נעליים באתר אינטרנט והיא לא בטוחה האם היא מעוניינת לרכוש אותן הלכה למעשה. כדי לשכנע אותה, החברה המתמחה בייבוא נעליים, יכולה להשאיר באנרים באתרים פופולאריים, כך שבכל פעם שזו תיכנס לרשת החברתית או לאתר חדשות, היא תראה את המודעה הזו. כמובן אנחנו מדברים על דוגמא אחת, אבל יש אינספור דוגמאות נוספות בהן היינו יכולים להשתמש. התפקיד של הבאנר חשוב כל כך, משום שככל שנדע ליצור מודעה מעניינת יותר, המשקפת את ערכי המותג, כך נגרום ללקוחות לפנות אלינו לקבלת שירות מקצועי. כמו שיודע כל מי שעוסק בשיווק, פרסום מוצלח הוא אף פעם לא תוצר של פעולה אחת ויחידה. אנחנו צריכים להתייחס לתהליך השיווק בתור אוסף של פעולות, אשר בסופו של דבר, יאפשרו לנו להגיע לקהל גדול של לקוחות פוטנציאלים. בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים לחשוב, רגע לפני שנפנה לשלב העיצוב, מה הסיפור אותו אתם מעוניינים לספר על העסק. אנחנו נרצה להבין לאיזה קהל אנחנו פונים ואיך אנחנו יכולים לעצב את המודעה הפרסומית הזו, כך שתמשוך את תשומת הלב מצד אחד ותעורר את הרצון לבצע רכישה מהצד השני.
איך לעצב באנר באמצעות הבינה המלאכותית
אתם וודאי שומעים בכל מקום על צאט GPT אבל עדיין לא גיבשתם דעה מספקת על מנוע הבינה המלאכותית אשר לאט, לאט, מתחיל לשנות את העולם. האמת היא כי זה אך טבעי. אנחנו מדברים בסופו של דבר על רעיון טוב אמנם, אבל על טכנולוגיה אשר עדיין לא יכולה לעשות עבודה מספיק טובה בשלב הזה. כלומר, המנוע יודע לא ליצור משהו חדש יש מאין, אלא, לקחת רעיונות מעבודות קודמות וליצור מהן משהו חדש. אבל, בעבודה נכונה, אנחנו בהחלט יכולים לקצר תהליכים דרך עבודה עם מערכת AI. אנחנו יכולים להגיע עם רעיון מגובש ולבקש מהתוכנה לעשות בשבילנו עבודה אותה היינו יכולים לעשות בעצמנו אמנם ,אבל זה היה לוקח פשוט הרבה יותר זמן. חשוב לזכור כי בדרך כלל, כדי לעבוד עם המערכות המתקדמות והטובות בשוק, תדרשו לשלם דמי מנוי מסוימים ונכון לכתיבת שורות אלו, רבות מהפלטפורמות הללו עדיין לא מותאמות לעבודה בעברית, למרות שחברות ענק עושות כל מה שאפשר כדי לקדם את התהליכים הללו במהירות.
אם אתם רוצים לקצור פירות, שווה להתייעץ
כאמור, עיצוב באנר לאתר זה לא מה שהיינו מזלזלים בו. פשוט, משום שתהליך העיצוב כמו מספר את הסיפור של המותג שלכם בלי מילים. אם אתם רוצים ליהנות בפרק הזמן הקרוב מעליה במספר הלקוחות הפונים לעסק שלכם, שווה להשקיע וליצור קשר עם אנשי מקצוע. אנחנו נשמח להגדיר אתכם ביחד את הסיפור שלכם, להציע לכם כיווני מחשבה ולעבוד ביחד עם מערכת בינה מלאכותית, כדי שהתוצאה תהיה מקצועית ובעיקר, כדי שזו תבלוט מעל המתחרים שלכם בשוק.