חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בניית אתרים

בעידן הדיגיטלי הנוכחי אי אפשר להתקדם בלי אתר אינטרנט על אחת כמה וכמה אם ברצונכם למכור באמצעות האתר. בניית אתרים היא עסק למקצוענים ובתהליך אפיון, עיצוב ובניית אתרים נלקחים מגוון פרמטרים בחשבון כמו קידום האתר בגוגל, העלאת אחוזי ההמרות והלידים שיבואו מהאתר, זמן הטעינה והתאמתו למובייל.

המטרה היא למקסם את הפוטנציאל של האתר לפי היעדים של החברה ובניית האתר מבוססת על אסטרטגיה עסקית  ומחוברת לזהות המותג. לפניכם מספר דגשים חשובים בבניית אתרים תוך התאמה לפלטפורמה, למשתמשים וליעדים העסקיים.

אסטרטגיה בבסיס הבנייה והפעילות

חשוב להתחיל בבניית האתר רק אחרי סיעור מוחות, סקר שוק ומחקר מקדים ומעמיק להצבת יסודות טובים לאתר. למשל, מה יהיה באתר ששונה מאתרים של מתחרים וכיצד הוא יבלוט בהשוואה אליהם, איזה ערך מוסף יהיה לאתר לפי המטרות והיעדים. 

התאמה למנועי החיפוש

אם אתה לא שם – אתה לא קיים. המשפט הזה מיטיב לבטא את חשיבות קידום האתרים בגוגל ובמנועי החיפוש המזמנים תנועה לאתר. כדי לעלות בגוגל ובמנועי החיפוש חשוב מאוד לבנות את האתר על פי הסטנדרטים והפרמטרים אליהם מתייחסים מנועי החיפוש כאשר הם בוחרים אילו אתרים יופיעו בדירוג ובתוצאות החיפוש.

למשל, שיבוץ הרמוני של מילות מפתח, קיצור זמן טעינה, נגישות האתר, חלוקה קטגוריאלית מובנית וברורה לזרימה טובה במעברים בין דפי האתר, מפת אתר מסודרת ועוד.

איך משיגים חוויית משתמש טובה?

חוויית המשתמש היא חלק בלתי נפרד מתכנון ובניית האתר כי משתמש שלא נוח לו באתר או לא מוצא את מבוקשו – יוצא ולא חוזר לעולם.

המשימה היא למשוך גולשים לאתר אך גם להשאיר אותם ככל שניתן או לפחות שיצאו מרוצים. כמובן שהיעדים במקרה של חוויית משתמש הם נגזרת של האסטרטגיה העסקית. באתרי סחר המטרה היא למכור ולבצע עסקאות דרך האתר ובאתרי תדמית המטרה היא שהמשתמשים ישאירו פרטים ויצרו קשר וכדומה ובאתרי תוכן שהמשתמשים ייהנו לצרוך את התוכן המוצע באתר.

מהבחינה הזאת חשוב מאוד שהניווט יהיה נוח, שהלקוח ימצא את מבוקשו בדרך המהירה ביותר, שיהיה לו קל למשל, ללקט מוצרים, לעבור לסל הקניות, שהסליקה תהיה מאובטחת.
דרוש ידע רב בבניית "מסע הלקוח" באתר וחברה המתמחה בתחום תדע לתפור אתר לפי הצרכים והיעדים ולייצר חוויית לקוח אפקטיבית. 

בניית אתר

הנעה לפעולה והצד הויזואלי של תהליך הבנייה

רוב האתרים נבנים לעידוד רישום או רכישה ולכן, הפן המכירתי הוא חלק אינטגרלי שדורש התייחסות ייחודית בבניית ועיצוב האתר. כיצד ניתן באמצעות העיצוב להניע לפעולה בין אם בהשתלת טפסי רישום, הורדת מדריכים חינמיים או יצירת אינטראקציה באמצעות צ'אט וירטואלי.

מבחינת עיצוב, חשוב מאוד למתג את האתר כך שהוא יהיה נעים לשהייה ולצפייה ורספונסיבי לכל סוגי המסכים. כמו כן, שהויזואליות תייצג את ערכי המותג ואת רוח המותג מבחינת צבעוניות ססגונית מלהיבה או סולידית ושקטה וכך גם בחירת הפונטים, הרקע והתמונות, קטעי וידאו שמצד אחד, יהיה פן ויזואלי מעניין ומצד שני, שהוא לא ישתלט ויעמיס על העיניים.
 

אתרים בונים מקצוענים

לבניית האתר השפעה גם על שיווק האתר ולא רק באינדוקס שלו במנועי החיפוש אלא גם בקידום שלו דרך הרשתות החברתיות ואפילו משלוח קישורים לאתר. חשוב שהאתר ייטען במהירות ובמלואו והאינטראקציה עמו תהיה חיובית ואפקטיבית.

מדובר בזירה טכנולוגית שלא מפסיקה להתחדש וגם אם היה לכם אתר מנצח יתכן שכדי להפיק ממנו את המיטב תרצו להשקיע בחידושו ובשדרוגו, במתיחת פנים, מיתוג מחדש, גרסה עדכנית יותר. פנו לחברה המתמחה בתחום שתוכל לספק לכם את ארסנל השירותים החיוני בדרך לאתר שייצג אתכם בדרך הטובה ביותר. 

לפרטים נוספים מלאו את הפרטים שלכם ואנחנו נחזור אליכם בהקדם! 😊

איזה כיף, בואו נדבר!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם :)

פרטי יצירת קשר
באיזה שירות אתם מתעניינים?