חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שצריך לדעת על באנר לאתר

תוכן עניינים

עיצוב אתרים

באנר זו מדיה פרסומית אשר ניתן לשלב באתרי אינטרנט שונים, במדיות חברתיות ובאפליקציות במובייל. האתרים אשר מפרסמים את הבאנר מרוויחים מהפרסום שלו והלקוח מרוויח חשיפה. אם אתם תוהים איזה סוגי באנרים כדאי לכם לבחור עבור האתר שלכם או הדף העסקי שלכם ברשת החברתית וכן, כיצד תשתלבו באנרים בצורה הטובה ביותר, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

איזה באנרים ניתן למצוא כיום?

הנה כמה סוגי באנרים שניתן למצוא כיום: באנר מונפש בתכנת פלאש, באנר סטטי כתמונה, באנר מונפש באנימציית תמונות, באנר מונפש ב .Html5 חשוב מאוד לבחור את הבאנר הנכון בהתאם לכמה פרמטרים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת. כמובן שלא כל סוג יתאים לאתר שלכם ולא כל סוג אכן יענה על המטרות שלו והייעוד שלו עבורכם.

בכדי לבחון את האפקטיביות של הבאנרים יש לחשוב תחילה היכן נתקלים בהם בדרך כלל? ניתן לראות אותם מוצמדים לפוסטים בפייסבוק או ברשתות החברתיות, יתכן שנראה אותם קופצים במהלך סרטון ביוטיוב או אפילו באתרים שונים ברחבי הרשת אשר מציגים פרסומות של גוגל אדס אצלם באתר ומאפשרים גם הצגה של פרסומת תמונה. הבאנרים יכולים לשמש כשטחי פרסום רבים ובטכניקות פרסום שונות במרחב הדיגיטלי ועל כן, כדאי לדאוג לכמה באנרים מובילים לאתר של העסק שלכם או אפילו לבאנרים ספציפיים במידה ואתם מעוניינים לקדם מוצר מסוים או דף נחיתה.

כיצד מעצבים באנרים?

עיצוב באנרים זו אומנות לכל דבר ועניין. מדובר על מוצר גרפי שיש לו אספק שיווקי. כלומר, חשוב מאוד לשלב בין האספקט השיווקי לנראות הוויזואלית. מצד אחד, אתם בוודאי רוצים עיצוב גרפי נקי ויפה המתאים לרוח התקופה ומצד שני אתם בוודאי רוצים לכלול גם אלמנטים שיווקיים מבחינת הצבעים הנכונים, הטקסט הנכון, העברה חדה של המסר, יצירת עניין ועוד.

חשוב לדעת כי כיום ניתן לעצב באנרים בהתאמה אישית. כדאי לדעת שהבאנרים הולכים למקומות שונים ומשום כך ייתכן והדרישות לגודל הבאנר, החוקים ותנאי השימוש לפרסום שלהם יהיו שונים. באנרים וחומרי עיצוב לפייסבוק לדוגמא, מוגבלים מבחינת כמות המילים שלהם, הטקסט שהם יכולים להכיל ועוד. בגוגל יש התאמות שונות לגדלי הבאנרים וכמובן חוקים מסוימים לגבי השימוש בהם במערכת הפרסום של גוגל וגם אצלכם באתר, כך לדוגמא: תוכלו להתאים את הבאנרים ואת התוכן שלהם לפי הצרכים שלכם. אם אתם רוכשים שטח פרסום באתר אחר ומפרסמים בו באנר שלכם לתקופה מסוימת, ייתכן ויהיה מדובר בבאנר שבעל האתר ירצה לקבוע את הגודל שלו או יציע לכם מספר מיקומים וגדלים רלוונטיים לבחירה.

כיצד מעצבים באנרים לאתר של העסק?

בכל הנוגע לאתר של העסק שלכם, הבאנרים ישמשו בדרך כלל לפרסום של מוצרים דיגיטליים שלכם, עמודים פנימיים, כלים פנימיים הנמצאים באתר שלכם שאליהם אתם מעוניינים לכוון את הגולשים אליהם ועוד. הבאנרים למעשה מהווים דרך טובה מאוד לבלוט מעל הטקסט הרגיל באתר ולכוון את תשומת הלב אל הגולשים, אל עמוד או אל מסר מסוים. תוכלו להשתמש בבאנרים גם בכדי לפרסם אירוע שלכם, מבצע מיוחד או הרשמה לתפוצה. הגודל של הבאנר יהיה תלוי במבנה של האתר, בצרכים שלכם ועוד.

בכדי לעצב באנר שמביא תוצאות יש לשים דגש על כמה דברים חשובים: ראשית כל, חשוב מאוד שהוא יכיל הנעה לפעולה. שנית, כל באנר צריך לכלול מסר אחד פשוט להבנה. מעבר לכך, יש להתאים את גודל הבאנר לצרכים שלכם ולמקום בו אתם מפרסמים אותו. כמו כן, לא תמיד כדאי לשלב אנימציה וחשוב לעשות את ההחלטה הנכונה בהתאם לסוג ואופי הבאנר והמסר שהוא אמור להעביר.

תמונה של נטע אפק
נטע אפק

נטע עוסקת בתחום העיצוב מעל 5 שנים ושמחה לשתף אתכם בידע שלה

אולי גם יענין אותך...

איזה כיף, בואו נדבר!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם :)

פרטי יצירת קשר
באיזה שירות אתם מתעניינים?