העידן הדיגיטלי מאפשר לנו ליהנות מאינספור יתרונות חדשים ומפיצ'רים אשר לא היו ברשותינו בעבר, בתור בעלי עסקים ומנהלים והיום, עומדים לרשותינו. כל בעל עסק מצליח יודע כי מלבד בחירת משרד פרסום הפרמטר החשוב ביותר בהקמה ואחזקה של בית עסק, מבוסס על הקשר עם הלקוחות. כל עוד אנחנו יודעים לשמור על הלקוחות שלנו וכל עוד אנחנו יודעים לתת להם מענה בכל שעה, הרי שכך, אנחנו יכולים לתת להם מענה מיידי ולהרוויח עוד ועוד לקוחות חדשים. העניין הוא שאם בעבר, נהוג היה לפתוח עסקים עד חמש בערב לכל היותר, הרי שהיום אנחנו מדברים על מציאות אחרת לחלוטין. לקוחות יכולים להיזכר בבעיה גם בשעות הלילה המאוחרות או בשעות הבוקר המוקדמות. אנחנו יכולים למצוא את עצמנו בלי מענה מיידי ללקוחות, כך שבהחלט, כדאי להשתמש בפלטפורמה חדשה של וואצאפ, כדי לפתור את העניין הזה. מה שאתם צריכים לדעת על וואצאפ עסקי, תמצאו כאן.
למה דווקא להיעזר בוואצאפ עסקי
יש כמה יתרונות לשימוש באפליקציה הזו דווקא:
- זו הדרך האינטואיטיבית של הלקוחות לתקשר היום: אנחנו לא יודעים בני כמה אתם, אבל אנחנו עדיין זוכרים את הודעות הטקסט אותם נהגנו לשלוח דרך הטלפון. מה שבטוח הוא שהיום אנחנו כבר ממש לא מתקשרים עוד באמצעות הודעות טקסט המועברים אחד לשניה. משום כך, אם אנחנו רוצים לשמור על קשר עם לקוחות, להביא להם את המידע הדרוש להם כל הזמן, אנחנו צריכים להקל עליהם ולא לדרוש מהם להגיע אלינו. במילים אחרות, חשוב להישאר זמינים בוואצאפ ולהצליח להגיב להם בדרך הנגישה ביותר עבורם.
- כי הואצאפ עוזר לנו לאסוף נתונים: אנחנו רוצים לדעת האם יש דגם של נעליים עליו יש כל הזמן תלונות ובקשות להחזיר אותן ולקבל חדשות, אנחנו רוצים להבין באיזו שעה הלקוחות נחשפים אלינו, למשל אחרי פרסומת באתר אינטרנט בו השקענו כסף ואנחנו רוצים להבין מאיזה איזור בארץ מגיעים הלקוחות שלנו. כל פיסת מידע עוזרת לנו רק להתמקד בצורה יותר טובה ולהגיע לעוד ועוד לקוחות בעלי פרופיל דומה.
- כי כך אפשר לעשות אוטומציות במידת הצורך: יש את השאלות האלו החוזרות על עצמן כל הזמן ויש שעות בהן אנחנו לא זמינים ובכל זאת אנחנו רוצים שהלקוח יקבל מידע בסיסי על העסק ועל שעות הפעילות שלנו כמו כמה מילים על השירותים אותם אנחנו יכולים להציע להם. הוואצאפ המוכוון לעסקים מאפשר לנו לעשות זאת.
- אנחנו יכולים לחבר את הוואצאפ העסקי לטלפון הקווי : כך, הלקוחות לא צריכים לשמור שניים או שלושה מספרי טלפון של אותו בית עסק. אנחנו יכולים לתקשר על בסיס מספר הטלפון אותו הם מכירים.
להקפיד על התדמית של העסק כל הזמן
מעבר לפעולות הטכניות, של הורדת האפליקציה הזו של וואצאפ, הוספה של זו למחשב וניהול האוטומיזציות, מה שאפשר לעשות בקלות, אנחנו רוצים לדבר אתכם על עוד פרט קטן אבל חשוב, זו התדמית של העסק המקבלת ביטוי גם דרך הוואצאפ. בסוף, אנחנו רוצים לשדר ללקוחות כי אנחנו אנשי מקצוע רצינים ואחראיים, מי שלוקחים את העבודה שלנו במלוא הרצינות ויודעים לעשות אותה על הצד הטוב ביותר. בין היתר, זה אומר, כי עלינו להקפיד על תמונת הפרופיל שלנו ועל הסטטוס בוואצאפ. הרבה פעמים אנחנו נוטים לזלזל בפרטים הללו, אבל חשוב לזכור כי אם אנחנו רוצים להזכיר ללקוחות את שם המותג כל הזמן, רק אם נדע להתייחס לפרטים הקטנים, נצליח לעשות זאת כמו שצריך.
עיצוב לוגו מושלם, המתאים גם לשימוש בוואצאפ זו עבודה למקצוענים. אתם תופתעו לגלות, עד כמה הדבר משפיע לטובה על היחס של הלקוחות לעסק שלכם.