עיצוב באנר לפייסבוק- המדריך המלא

עיצוב באנר לפייסבוק- המדריך המלא

תוכן עניינים

פייסבוק מהווה את אחד הפלטפורמות הגדולות ביותר כיום בתחום הרשתות החברתיות. לא מעט בעלי עסקים וחברות, מבין את הפוטנציאל הרווחי הטמון בפרסום ושיווק ברשתות החברתיות ובמיוחד בפייסבוק. אחת משיטות השיווק הרלוונטיות בפלטפורמה זאת היא שיווק באמצעות עיצוב באנר. לכאורה, עיצוב באנר לפייסבוק מהווה עבודה לא מאוד קשה. כל שיש לעשות זה לשים תמונה איכותית ומשכנעת, להתאים לה כותרת ולהניע לפעולה. אולם, חשוב מאוד להבין כי על אף שעיצוב באנר נראה כדבר פשוט למדי, הרי שהוא לא באמת דבר כל כך פשוט וקל. אם אתם תוהים מדוע, כדאי שתמשיכו לקרוא את המאמר.

עיצוב באנרים לפייסבוק- למה זה לא קל כמו שזה נשמע?

חשוב לדעת כי כיום על כל לקוח, יש בממוצע 9 מתחרים מאותו אזור של העסק המפרסם. מעבר לכך, ייתכן שהלקוח כבר בחר בעסק מתחרה והוא אף מרוצה מהשירות שלו. ניתן להוסיף לזה שהוא כלל לא רואה את המודעה ואם הוא כן רואה אותה, יתכן כי המלל במודעה כלל לא רלוונטי עבורו מכל סיבה באשר היא או פשוט בגלל שהתמונה שבחרתם לשים, כלל לא תופסת לו את העין. עיצוב באנר לפייסבוק הוא מלאכה שדורשת השקעה רבה בבחירת העיצוב הטוב ביותר שימשוך את העין של הלקוחות הפוטנציאלים, המלל המדויק והנכון והנעה לפעולה שאכן תגרום ללקוח הפוטנציאלי להקליק על הבאנר ולהשאיר את הפרטים שלו בסופו של דבר או ליצור קשר עם העסק.

כיצד מעצבים באנר לפייסבוק בצורה הטובה ביותר?

בכל הנוגע לעיצוב באנרים לפייסבוק או לכל פלטפורמה אחרת, אין באמת תשובה חד משמעית לאיך אפשר לעצב באנר שישפיע על הלקוח ויתפוס לו את העין. ישנם לקוחות שהבנארים שיתפסו להם את העין יהיו כאלה בולטים ועזים וישנם כאלה שדווקא צבעים נעימים יותר לעין ורכים, הם אלה שיגרמו להם להביע עניין. איך יודעים? בהתאם לתחום שבו הבאנר עוסק, בהתאם למה שהוא צריך לשווק. כמו כן, אם אינכם יודעים איזה צבעים או איזה סוג עיצוב מתאים לפרסום הספציפי שלכם, אפשר לבחור בעיצוב "עז מתון" שהוא למעשה עיצוב שישלב בן הבולט והדומיננטי לבין הרך והמתון וזאת בכדי שהוא יתפוס את העין של כל סוגי הלקוחות. מעבר לכך, חשוב מאוד שהבאנר יהיה תואם מבחינת הצבעים שלו ללוגו של החברה וזאת בכדי שתהיה שייכות שהלקוח יוכל לקשר בצורה קלה וכן, שכל המסרים הטמונים באותו עיצוב לוגו, יעברו באופן אוטומטי לבאנר.

על מה עוד צריך לשים דגש בעיצוב הבאנר?

מעבר לבחירת הצבעים שאכן מהווה דבר חשוב מאוד, ישנו דבר נוסף שיש צורך לשים עליו דגש כאשר ניגשים לעיצוב באנרים בפייסבוק והוא השפה שבו מדברים ללקוח. השפה חייבת להיות מותאמת לשפת הלקוחות ומתאימה למציאות החיים שאנו חיים בה. כמו כן, חשוב לבחור בנוסח כלשהו שממש יחבוט בבטן הרכה של הלקוח הפוטנציאלי עד כדי שהוא ירגיש שהוא חייב להקליק.

מעבר לכך, חשוב מאוד לבחור את הגודל המתאים וכן, את המקום המתאים ביותר לשלב את הכיתוב ביחס לתמונה והקומפוזיציה הכללית.

בסופו של דבר, חשוב מאוד לזכור כי קמפיין טוב בפייסבוק יימדד בכמות ההקלקות עליו. הגורם הראשון שמשפיע על כמנות ההקלקות הוא הבאנר. לאחר מכן, מה שכותבים בתוכן של הקמפיין ובסופו של דבר מודדים את יחסי ההמרה של דף הנחיתה. הקמפיין חייב להיות דינמי, לכלול כמה עיצובים, כאשר ההמלצה היא להתחיל לפחות מ4 באנרים ובמידת הצורך, יש לשנות את העיצוב בהתאם למסקנות שמסיקים בשלב בו הקמפיין רץ.

 

מאמרים נוספים

איזה כיף, בואו נדבר!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם :)

פרטי יצירת קשר
באיזה שירות אתם מתעניינים?