חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב באנרים בגוגל – איך לעשות זאת נכון

עיצוב באנרים בגוגל בצורה נכונה

תוכן עניינים

כאשר מדובר על באנר, מדובר למעשה על פרסומת ויזואלית והוא מהווה חלק חשוב מאוד בקמפיינים שיווקיים שונים של עסקים. עיצוב באנר אטרקטיבי ישפר את המעורבות של הלקוחות ואת שיעורי ההמרה. הבאנר מוצב בדרך כלל באתר אינטרנט או בפרופיל מדיה חברתית וזאת בכדי לקדם הצעה או פרסומת. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של באנרים אשר ניתן לבחור מהם לרבות באנרים מונפשים, צורות שונות כגון: מרובע או מלבני, באנרים בפורט וידיאו וכן באנרים אינטראקטיביים אשר מאפשרי רמה של אינטראקציה כלשהי עם המשתמש. אם אתם תוהים אודות עיצוב באנרים בגוגל, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

באנרים לגוגל- מה צריך לדעת?

כאמור, בקמפיין שיווקי דיגיטלי החשיבות של עיצוב באנרים לגוגל אשר יכולים להיות דבר יעיל מאוד. חשוב לדעת כי הגודל של הבאנר הוא זה שמגדיר את הצורה והפרופורציות של הבאנר. הוא יכול להיות בצורה מרובעת, אופקית או אנכית. לרוב, ככל שהבאנר יהיה גדול יותר כך יהיה סיכוי גבוה יותר שהגולש ילחץ עליו ובהתאם לכך, כך יש סיכוי גבוה יותר שהפרסום יהיה יעיל יותר.

מה הגודל של באנרים לגוגל?

ישנם גדלים שונים של באנרים אשר ניתן להשתמש בהם כאשר יוצרים קמפיין פרסום לגוגל ובדרך כלל מה שנהוג לעשות זה ליצור באנר אחד בגדלים שונים על מנת לקבל את החשיפה המקסימלית באתרים השונים שברחבי הרשת. בגוגל ניתן לצפות במודעות בגדלים שונים אשר ניתן לעשות בהם שימוש בתהליך פרסום עסק. חשוב מאוד לציין שגודל הבאנרים משתנה במהלך השנים וחשוב לוודא כי מעודכנים בגדלים הנוכחיים וזאת בכדי להימנע ממצב שבו תיצרו באנרים בגדלים שכבר לא קיימים.

סוגי באנרים

קיימים סוגי באנרים שונים שבהם ניתן לעשות שימוש כאשר יוצרים קמפיין פרסום לעסק. באנרים מונפשים משתמשים בגרפיקה ובאנימציה על מנת למשוך תשומת לב. באנרים סטטיים משתמשים בטקסטים או תמונות, באנרים של HTML5 נטענים בדפדפן ללא כל פלגין בעוד שבאנרים של פלאש דורשים את Adobe Flash Player לצפייה ועל כן נכון להיום כבר לא משתמשים בהם יותר. סוג באנרים נוסף שקיים ויכול להשפיע על תוצאות קמפיין פרסומי הוא באנר דינאמי. מדובר על באנר שבו מכניסים רק את הטקסט ואת הלוגו וגוגל יוצר מספר גדול של באנרים שיפורסמו ברחבי הרשת. חשוב לדעת כי יש חיסרון אחד בבאנר מעין זה והוא שלעיתים העיצוב שלו יראה פשוט מדי ועל כן הוא לא יספק את התוצאות הרצויות. ניתן לומר כי נכון להיום מומלץ להשתמש בבאנרים סטטיים וזאת בעיקר משום שגוגל בשנים האחרונות מתחיל להגביל באופן משמעותי את האנימציה אשר ניתן לעשות בה שימוש בבאנרים.

כיצד יוצרים באנר אפקטיבי בגוגל שמביא את התוצאות הטובות ביותר?

ניתן ליישם עקרונות של עיצוב באנר על מגוון סוגים של באנרים שונים. יחד עם זאת, חשוב מאוד להיות מודעים לכך שהן הגודל והן התוכן של הבאנר ישפיעו בצורה מהותית על האופן שבו הוא נתפס. בכדי לקבל עיצוב באנר מוצלח ישנם מספר אלמנטים מרכזיים שכדאי לשלב בתהליך כאשר ההיבט החשוב ביותר הוא לשמור על צבעים עקביים וגופנים עקביים לאורך העיצוב. מעבר לכך, חשוב מאוד להשתמש בתמונות ובטקסט באיכות גבוהה על מנת שהעסק או החברה יראו מקצועיים ומבוססים. כדאי מאוד לעשות בדיקה על כמות גדולה של באנרים במטרה לבדוק איזה באנר מספק את התוצאות הטובות ביותר לעסק.

מאמרים נוספים

איזה כיף, בואו נדבר!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם :)

פרטי יצירת קשר
באיזה שירות אתם מתעניינים?