המדריך לעיצוב לוגו לבונת ציפורניים

עיצוב לוגו לבונת ציפורניים

עיצוב לוגו הוא דבר חשוב מאוד לכל עסק. לא מעט עסקים משקיעים רבות בעיצוב הלוגו שלהם ומשלמים את מיטב כספם למעצבים מקצועיים. עם זאת, חשוב מאוד להבין כי בכדי לעצב את הלוגו בצורה הטובה ביותר, יש להקפיד על כמה כללים בסיסיים וזאת בכדי שלא לפספס את המטרה. במאמר הבא נתמקד על חשיבות עיצוב לוגו לבונת ציפורניים. אין ספק שכל בונת ציפורניים שרוצה למשוך כמה שיותר לקוחות, צריכה לעצב לעצמה לוגו אטרקטיבי שיבדל אותה מכלל נותנות השירות בתחום וידגיש את היתרונות הייחודיים שלה.

עיצוב לוגו- למה חשוב לעשות את זה נכון?

חשוב מאוד להבין כי עיצוב לוגו יוקרתי לעסק, מהווה את התמונה החזותית של העסק ועל כן הוא חייב להיות ייחודי, קליט ומעבר לכך לבדל את העסק ממתחריו. על הלוגו לעורר רגשות, תחושות ומסר לקהל היעד באופן שייחרט בזיכרונו. למעשה ניתן לומר כי עיצוב לוגו הוא אמצעי קריטי ליצירת התדמית של העסק. על הלוגו להכיל מסר הרבה יותר מורכב מהצורה החיצונית שלו ולגרום לכך שהלקוחות שלכם יזהו את הלוגו אתכם. על העיצוב של הלוגו להיות מונע מחשיבה שיווקית ויצירתית וזאת בכדי ליצור סמל או סימן אשר בסופו של דבר יסייעו לעסק למכור יותר. חשוב מאוד לזכור כי כיום השוק מוצף בבונות ציפורניים ועל כן, אין ספק שעיצוב לוגו ייחודי לבונת ציפורניים אשר מעוניינת להציב את עצמה בחזית בעלות המקצוע המציעות שירות דומה, הוא קריטי.

כיצד מעצבים לוגו לבונת ציפורניים?

אם החלטת שאת מעוניינת לבנות לוגו ייחודי, ראשית כל עליך להחליט איזה סוג לוגו את רוצה, האם את מעוניינת באיור, תמונה, אותיות, גרפיקה מופשטת או שילוב שלהם וכו. חשוב כמובן להתחשב בקהל היעד. במקרה המדובר, הקהל הוא נשי ועל כן יש לבחור בצבעים, פונטים ומסר שיכולים להתחבר לקהל הנשי.

עיצוב לוגו צריך להיות פשוט. לוגו מורכב ומקושקש מדי עשוי להיות קשה מדי לפענוח על ידי קהל היעד שלכם. הלוגו חייב להיות קליט ופשוט כך שכל מי שרואה אותו יזכור אותו. ככל הלוגו יהיה עשיר יותר בפרטים, כך הוא יהיה מסורבל יותר ופשוט ישפיע. לא מעט בונות ציפורניים בטוחות כי על הלוגו לתאר את כל השירותים שהן מציעות במסגרת תפקידן, אך הנחה זאת איננה נכונה. חשוב לבחור בסמל מופשט שישקף משהו שידבר אליך ואל הלקוחות שלך. מומלץ שהלגו יהיה נטול פרטים ובקווים גרפיים כלליים.

בחירת צבעים עבור לוגו לבונת ציפורניים

חשוב מאוד לשמור על מינימליזם גם בבחירת הצבעים של הלוגו. לא כדאי לבחור ביותר מכמה צבעים בולטים כאשר לעיתים גם צבע אחד יכול לעשות את העבודה. לצבע עצמו יש משמעות למה שהלוגו משדר לקהל היעד. צבע ורוד יסמל משהו שונה לחלוטין מצבע שחור. לא כדאי לבחור בצבעים מכאיבים בעיניים, כך לדוגמא: אדום על רק רקע ירוק. מכיוון שכאמור מדובר על קהל נשי והתחום שבו העסק עוסק הוא בניית ציפורניים, כדאי לבחור בצבעים נשיים, רכים ונעימים לעין, אשר יציגו אסתטיקה שיכולה להעיד על האסתטיקה והיופי של עבודתה של בונת הציפורניים. מעבר לכך, חשוב מאוד שהצבעים ישדרו ניקיון ויחד עם זאת יצירתיות. 

חשוב מאוד לדעת כי עיצוב לוגו לבונת ציפורניים זוהי עבודה למומחים בלבד. יש לבחור באיש מקצוע שידע כיצד לשלב בעיצוב הלוגו את מהות העסק, את הייחודיות של בונת הציפורניים ואת כל מה שהיא רוצה לשדר לקהל לקוחותיה ויחד עם זאת יקפיד שהלוגו יהיה קליל, קליט ומופשט על מנת שהוא ייזכר בקרב כל אדם שרואה אותו.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
נטע אפק

נטע אפק

נטע עוסקת בתחום העיצוב מעל 5 שנים ושמחה לשתף אתכם בידע שלה

אולי גם יענין אותך...

פלייר

זה למה פלייר עדיין רלוונטי…

פרסום הוא המנוע של העסק והדרך למשוך לקוחות נוספים. בעידן הדיגיטלי עומדות לרשות העסק פלטפורמות שונות – קידום בגוגל וברשתות חברתיות לביצוע קידום יצירתי ואפקטיבי,

קרא עוד »