עיצוב לוגו למשרד עורכי דין

עיצוב לוגו למשרד עורך דין

כיום ניתן למצוא לא מעט משרדי עורכי דין אשר עוסקים בתחומים שונים. ההיצע הרחב בתחום עורכי דין, גורם לכל משרד עורכי דין להבין כי עליו למתג את עצמו בצורה הטובה ביותר, על מנת שלקוחות יבינו כי כדאי להם לבחור דווקא במשרד שלהם על פני המשרדים המתחרים. מיתוג איכותי כולל לא מעט מרכיבים, אשר אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא כמובן: עיצוב לוגו מנצח

למה חשוב להשקיע בעיצוב לוגו עבור משרד עורכי דין?

הסיבה לכך מאוד פשוטה: כאשר לקוח פוטנציאלי זקוק לעורך דין בתחום כלשהו, הוא עורך חיפוש ונחשף להיצע רחב של משרדי עורכי דין העוסקים בתחום שהוא מחפש. על הלקוח הפוטנציאלי לעשות בחירה באחד ממשרדי עורכי הדין המופיעים בפניו וככל שהמשרד ממתג את עצמו בצורה טובה יותר, כך הוא יגרום ליותר לקוחות לבחור דווקא בו על פני המתחרים שלו. מיתוג איכותי המתבסס בין היתר גם על עיצוב לוגו יוקרתי, יגרום ללקוח להבין כי מדובר על משרד איכותי אשר יכול לסייע לו להשיג את המטרות המשפטיות ולחלץ אותו מסיטואציות מורכבות שיכולות להשפיע באופן ניכר על החיים שלו.

לוגו מסייע לכל משרד עורכי דין לשדר רצינות ומכיוון שלקוחות מעוניינים בוודאי להגדיל את הסיכוי שלהם לנצח בהתמודדויות משפטיות או לצלוח עסקה גדולה כלשהי מבלי לקחת על עצמם סיכונים מיותרים, כאשר הם יחשפו ללוגו איכותי, הוא יעניק להם את ההרגשה שמדובר על משרד עורכי דין רציני שיכול לסייע להם.

מעבר לכך, חשוב מאוד להבין כי לוגו מוצלח יאפשר ללא מעט לקוחות לזכור אתכם. הלוגו המוטבע על נייר המכתבים של המשרד שלכם, על הצעת מחיר, במייל, על החשבונית ועוד, נוסך בכל לקוח את הביטחון הנדרש לו להמשך התקשרות מול המשרד.

מעבר לכך, הלוגו מסייע לכל לקוח להבין שבבחירת המשרד המדובר הוא יקבל ערך מוסף אמיתי.

כיצד מעצבים לוגו חדש ואיכותי למשרד עורכי דין?

בין אם אתם משרד חדש שמעוניין ליצור לוגו ובין אם אתם משרד ותיק שיש לו לוגו לא מספיר אטרקטיבי, חשוב מאוד שתדעו כי תהליך בניית הלוגו למיתוג העסק חייב להתבצע בצורה מקצועית על מנת שהוא יממש את כל המטרותיו. בכדי ליצור לוגו מנצח, יש לעבור תהליך הכולל כמה שלבים:

בשלב הראשון יש לבצע שיחה מקדימה עם אנשי המקצוע הנבחרים לצורך יצירת לוגו למשרד שלכם. בשיחה זאת אפשר לבחון את האינטראקציה בינכם לבין אנשי המקצוע ולוודא כי אכן מתאים לכם לעבוד יחד איתם.

בשלב השני יש לבצע אפיון צרכים. מדובר על יישור קו בכל הנוגע לערכים של המשרד. יש להבין בשלב זה מהו אוסף הערכים אשר מהווה את הבסיס לפעילות המשרד וכיצד הייתם רוצים שאוסף זה יבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר ביצירת הלוגו. בסוף השלב המדובר יהיה אפיון מיתוגי ועיצובי שיאפשר להתחיל בשלב המעשי.

השלב הבא הוא שלב עיצוב הלוגו. בשלב זה חשוב מאוד שיעסקו אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום העיצוב. הלוגו חייב לענות על כלל הצרכים שהוגדרו. מעבר לכך יש לשלב יצירתיות רבה בעיצוב לוגו.

בשלב הבא הלוגו יוצג בפניכם ובהתאם להערות שונות שיהיו לכם, אנשי המקצוע יבצעו דיוקים ושיפורים שונים בעיצוב שלו. מדובר על שלב שרלוונטי בעיקר לפידבק שלכם כאשר כל הערה תוביל לדיוק הלוגו ושיפור הלוגו.

בשלב הסופי לאחר שיש הסכמה מוחלטת על הלוגו, מגיע שלב העיצוב הסופי וכל ההתאמות הנדרשות להטמעת הלוגו על כל מוצר שקשור לעסק לרבות ניירות מכתבים, מייל, חשבוניות, קבלות ועוד.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
נטע אפק

נטע אפק

נטע עוסקת בתחום העיצוב מעל 5 שנים ושמחה לשתף אתכם בידע שלה

אולי גם יענין אותך...

דף נחיתה

איך לעצב דף נחיתה ממיר?

יש לכם סדנה? רוצים למכור מוצר? משווקים שירות או מקדמים אירוע? דף נחיתה הוא דף אינטרנטי ממוקד המרכז את כל המידע ומניע לפעולה בין אם

קרא עוד »