עיצוב לוגו יוקרתי – כל מה שצריך לדעת

לוגו יוקרתי

לוגו הוא כבר מזמן לא רק סימן מסחרי. ככל שיש יותר התמקצעות וגם אנשים שלומדים ממש את תורת העיצוב של הלוגו שלכם על פי האפיון והמסרים שלכם לעומת המתחרים, כך גם יש יותר דיוק בלוגואים יפים וייחודיים שאנחנו רואים לא פעם.

היצירתיות של מעצבים שמקבלים השראה ממקורות שונים מקבל בשנים האחרונות דרור הודות לדיגיטל ולאפשרויות השונות שאפשר לשחק בהן בלוגו שלכם ולהציג אוו במקומו מסוימים.
זאת גם הסיבה שלוגו מעצבים רק לאחר שמקדישים לכך מחשבה ומחפשים את המוטיבים הנכונים שיבטאו אתכם ואת המוצרים שלכם.

למה חשוב הלוגו?

הרבה לפני שקוראים עליכם ועל המוצר שלכם הלקוחות הפוטנציאליים מתרשמים מהלוגו שלכם, מהעיצוב שלו וממה שהוא משדר להם. זאת הסיבה שבלוגו חייב להיות אזכור של הסיפור שלכם, המסר שהכי חשוב לכם להזדהות אתו, הערך שלכם, כפי שהמעצבים תופסים ומצליחים לתרגם לסמלים גרפיים מדויקים.

עיצוב לוגו חייב להיות לא רק מדויק אלא גם לשדר אתכם ואת החזון שלכם גם אם מדובר בעסק שבו יש מוצרים ושירות הכי פשוטים והכי יומיים.
כשאתם מחפשים לוגו אתם גם עושים עבודת אפיון והבנה טובה ותר של העסק שלכם ולכן יש כאן דיוק רב יותר גם בהגדרות שלכם, מה שעוזר לכם להשתפר ולתכנן טוב יותר את התנהלות העסק ואת קידומו בשנים הקרובות לקהל העכשווי שמחפש אתכם על פי הסמלים שלכם.

לאיזה עסקים לוגו יוקרתי מתאים?

אחד הערכים שמנסים לצקת בלוגו הוא ערך שנקרא יוקרה. יוקרה נתפסת כאיכות ולכן עסקים שיודעים שזה מה שהם מציעים ללקוחות צריכים להקפיד עוד יותר על לוגו שמשדר זאת. אי אפשר להתפשר על כך משום שזה הדבר הראשון שלקוחות רואים צמוד לשם שלכם כשהם מחפשים את המוצרים שלכם. לעסקים מסוימים היוקרה טבעית משום שהם מוכרים שירותים ומוצרים שמזוהם ככאלה.

לעסקים אחרים יש רצון להיות יוקרתיים ולמשוך לקוחות יוקרתיים בלבד ולכן הלוגו הוא הצעד הראשון מיועד להצהיר זאת. בלוגו כזה היוקרתיות והאלגנטיות הן אלה שעושות את החוויה למרשימה יותר.
זה קורה משום שאנשים שיודעים שהשקעתם בלוגו ובנראות שלכם מניחים מראש שיש לכם גם סטנדרטים גבוהים יותר בנוגע לשירו ולמוצר שלכם ויש הלימה מסוימת בטיב ובאיכות של כולם.  

מה מאפיין לוגו יוקרתי משאר הלוגואים?

יש כמה דרכים לתאר לוגו יוקרתי וכולן יישמעו לכם מוכרות ומובנו ברגע שתראו לוגו כזה ותזהו את התכונות שיפורטו להלן.
לוגו שמשדר יוקרה מעוצב כך משום שרוצים להוסיף את הנופך הזה להילה של המוצר או המותג ולכן לפעמים יש ליצור אותו יש מאין, ולא רק לתאר בקלות מה שאנחנו כבר יודעים עליו, כמו מותג שעוני יוקרה, למשל.

חשוב לדעת שלא תמיד יש קשר בין המוצר לבין היוקרתיות שלו ולכן לוגו יכול ליצור אותה מההתחלה.
לוגו יוקרתי מזהים בקלות גם בלי הסברים משום שהוא נראה הכי קרוב לאלגנטיות שיכולה להיות, כשהוא אינו עמוס מדי, אינו מתאמץ לצעוק את השם שלכם ואינו מציג אלמנטים ומוטיבים צעקניים ולא משתלבים. לוגו כזה הוא הרמוני יותר ואינו גורם לתחושות לא נעימות כשמביטים בו משום שהוא אינו דומיננטי מדי אלא בעל נוכחות בטוחה ושקטה. 

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
נטע אפק

נטע אפק

נטע עוסקת בתחום העיצוב מעל 5 שנים ושמחה לשתף אתכם בידע שלה

אולי גם יענין אותך...