כיצד שיפור מוניטין יכול לסייע לעסקים להרוויח יותר?

רווח של עסקים וחברות מושפע באופן משמעותי מהתדמית שלהן, ניהול מוניטין מאפשר לעסקים בכל הרמות והענפים בישראל להרוויח יותר באמצעות הפיכת המוניטין לחיובי וטיפול במוניטין שלילי.
כיצד המוניטין שלכם יקבע את הרווחים שלכם? איך הופכים מוניטין משעמם למוניטין חיובי וזוהר? איך מטפלים במוניטין שלילי? והאם ניתן לשלב קמפיין ממומן וקידום אתרים?

ניהול מוניטין: תדמית חיובית באינטרנט תוביל להכנסות גבוהות יותר
המוניטין שלכם ברשת משפיע על ההצלחה שלכם וזו תקבע את הרווח הסופי שלכם, עולם של ניהול מוניטין כולל בתוכו כלים דיגיטליים מותאמים רבים המאפשרים למומחה ניהול המוניטין לבנות תכנית שיווקית דיגיטלית המותאמת לכל עסק ולכל חברה במטרה להפוך לכם את המוניטין לחיובי.

אחת הסיבות המרכזיות להעדר היכולת שלכם לעלות את הרווחים הסופיים בכל חודש היא מוניטין שאינו מספיק מושך את העין ולא משדר חיוביות ללקוחות הפוטנציאליים, בעידן הדיגיטלי המוניטין שלכם יקבע בתוצאות החיפוש בגוגל וכן ברשתות החברתיות.
כל תוצאה שאינה חיובית ומותאמת לגולשים מכל הגילאים עלולה לפגוע ביכולת שלכם למשוך אנשים המחפשים את השירותים והמוצרים שהעסק מציע, כך למשל, כאשר רושמים את השם שלכם בגוגל ונתקלים במידע דל או לא מושך עלולים לעבור למתחרים שלכם, מה שייקבע אתכם בהכנסות הקיימות וייתכן שעם הזמן תחול ירידה בהכנסות הקבועות עקב תדמית מוצלחת יותר של המתחרים.
מוניטין חיובי יסייע לכם למשוך יותר לקוחות ולהכניס יותר כסף.

מוניטין שלילי? ירידה ניכרת בהכנסות ועלייה בהוצאות
מוניטין שלילי בגוגל יגיע בדמות תוצאות חיפוש שונות, אזכורים שליליים יכולים להגיע כתוצאה מפסק דין שלילי, כתבה שלילית על שם החברה או העסק שלכם באתרי החדשות בישראל, ביקורות שליליות על השירות, המוצר או התפעול שלכם, תמונות וסרטונים לא מחמיאים פוסטים שליליים עליכם מהרשתות החברתיות ועוד.
במידה ורושמים את שם העסק/החברה שלכם או שם בעלים או מנהלים בכירים ומקבלים תוצאות שליליות, הסיכוי להוביל את הלקוח הפוטנציאלי אליכם שואף לאפס, אותו לקוח שברח מכם עקב קונוטציות שליליות רבות עלול לשכנע אנשים נוספים להתרחק מכם ובכך המוניטין השלילי הופך להרסני.

מוניטין שלילי מחייב טיפול, בכל יום שעובר ההכנסות העסקיות שלכם נפגעות בצורה משמעותית וכן אתם נאלצים להוציא כספים רבים על טיפול בבעיה, התמודדות עם לקוחות לא מרוצים ועוד.
כדי לטפל במוניטין אפור ומשעמם וכן כדי לטפל במוניטין שלילי, עליכם להיעזר בשירותי ניהול מוניטין, מומחה ניהול המוניטין יאתר האזכורים עליכם ויבנה יחד אתכם תכנית פעולה שיווקית שתצא לפעול באמצעות כלים שיווקיים המותאמים לכם ובאמצעות צוות דיגיטלי מיומן.

שילוב קמפיין ממומן וקידום אתרים אורגני
עסקים רבים מעוניינים להפוך את המוניטין שלהם לחיובי כאשר מחפשים את שמם בגוגל, יחד עם שיפור המוניטין העסקים מחפשים להשקיע משאבים נוספים כדי להתחרות בצורה טובה יותר במתחרים שלהם בענף ולבלוט בגוגל כאשר לא מחפשים את שמם אלא ביטויים הקשורים לענף שבו הם עוסקים – שילוב ניהול מוניטין עם פרסום ממומן וקידום אתרים, אפשרי בהחלט.


Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
נטע אפק

נטע אפק

נטע עוסקת בתחום העיצוב מעל 5 שנים ושמחה לשתף אתכם בידע שלה

אולי גם יענין אותך...

מיתוג גרפי לעסק

מהו מיתוג גרפי?

הזהות הויזואלית חשובה מאוד לתהליך המיתוג. בפרויקט מיתוג מושקעת חשיבה אסטרטגית, זאת על מנת להבליט את העסק ביחס למתחרים בשוק, להעביר דרך ייצוגים ספציפיים את

קרא עוד »