איך לעצב דף נחיתה ממיר?

דף נחיתה

יש לכם סדנה? רוצים למכור מוצר? משווקים שירות או מקדמים אירוע? דף נחיתה הוא דף אינטרנטי ממוקד המרכז את כל המידע ומניע לפעולה בין אם לצורך השארת פרטים או ביצוע רכישה.
אפיון, עיצוב וכתיבת דף נחיתה הוא תהליך אסטרטגי שמטרתו להוביל ליצירת דף נחיתה אפקטיבי. דף נחיתה שיביא תוצאות שניתן יהיה לקדם באמצעות קמפיינים במנועי החיפוש או ברשתות החברתיות.
היום כבר ברור לכולם שחשוב להשקיע בעיצוב דף נחיתה ממיר שיוביל להמרות. כלומר, ניתן לקבוע מראש את היעדים והמטרות ומה ייחשב בעיניכם להמרה – יצירת קשר, סליקה וכדומה ולנתח את הממצאים ולבחון אם אכן הדף עמד ביעדי ההמרה המבוקשים.
לפניכם מספר תובנות חשובות להפקת דף נחיתה שמביא להמרות גבוהות יותר:

מיקוד זה שם המשחק


בניית אתר אינטרנט עבור העסק שלכם שונה מהותית מדף נחיתה. למעשה מדובר בדף אינטרנט עצמאי בעל חיים משלו ומטרתו העיקרית הינה העברת מסר ספציפי שנקבע מראש.
לכן חשוב מאוד לייעד כל דף נחיתה למטרה אחרת ולא לתת לאנשים ללכת לאיבוד ב"ים" המסרים. זיקוק המסר וחידוד הרעיון יעזרו לכם גם למדוד הצלחה של דף נחיתה בעלייתו בביטוי מפתח מבוקש או בביצוע פעולה ספציפית מטעם הגולש.
לפני העבודה על דף נחיתה כדאי לאפיין את קהל היעד, להחליט על המטרה, מה המוצר או השירות בהם יתמקד הדף, מהם המסרים החשובים ביותר להצגה ואיזו הצעת ערך תציעו על מנת להעלות את הסיכוי להמרה.

אפיון אסטרטגי מכוון להצלחה


מומלץ לשרטט את הזרימה של דף נחיתה כך שיהיה ברור איזה תהליך עובר המשתמש עד שהוא משאיר פרטים, יוצר קשר או מבצע רכישה.
ישנם מודלים שונים שיוכלו לסייע לכם כמו מודל AIDA בו למעשה מושכים את תשומת הלב של הגולש באמצעות כותרת מסקרנת, יוצרים עניין במניית היתרונות של המוצר או סיבות מדוע הוא חייב את השירות, נחשקות עם הטבה כלשהי, לדוגמא והנעה לפעולה באמצעות לחצן בולט של CTA. הבניית התהליך בדף הנחיתה יוכל להעביר את הגולש את השלבים השונים ויעבוד עליו גם מהבחינה הפסיכולוגית בצורה יעילה יותר.


עוגני תוכן והדגשות מעוצבות


כמובן שחשוב שיישמר גם הקונטקסט בין ביטוי המפתח או המקור שהפנה לדף נחיתה ובין מה שמוצג בדף הנחיתה.
אם הדף עלה כשמישהו חיפש מסעדת שף טובה הדף צריך להציע לו את מה שהוא חיפש ולא משהו אחר. כדאי להדגיש בתוכן באמצעות אלמנטים עיצוביים את מה שעונה על הצורך.
על מנת ליצור חוויית משתמש טובה, יש לבחור פלטת גוונים המבוססת על 3 צבעים ולא יותר, כדי להימנע מעומס וליצור חלוקה ידידותית לצפייה במיוחד מותאמת רספונסיבית למובייל.
חשוב גם להדגיש מסרים חשובים דרך עיצוב לוגו ואייקונים נבחרים ואלמנטים חזותיים רלבנטיים.
אל תוותרו על "הוכחה חברתית" לחיזוק המסר – המלצות או עדויות של משתמשים שתומכות במוצר/שירות ובמיוחד ליצור רובריקה מודגשת של כפתור הנעה לפעולה או טופס השארת פרטים שיקפוץ מתוך הדף.
בחרו קו עיצובי שולט – גוונים ופונטים שמצד אחד, מתכתבים עם המהות והשפה העיצובית המזוהה עם המותג ומצד שני, ברורים ונוחים לקריאה.
חשבו גם על עיצובים שיכולים לחדד את המסר או הרעיון: גרפים, אייקונים, אינפוגרפיקה וכדומה.


אופטימיזציה ועיצוב מקצועי להצלחה


אל תוותרו לאורך הדרך על אופטימיזציה לדף הנחיתה על מנת למקסם את ההצלחה בהתבסס על נתונים כמו אחוזי נטישה, שיעור הקלקות וכדומה. שימו דגש גם על מהירות טעינת העמוד.
על מנת להגיע לתוצר הטוב ביותר דף נחיתה ממיר כדאי לפנות לסטודיו למיתוג ועיצוב המיומן ובקיא ביצירת דפי נחיתה מוצלחים שידעו ליצור דף נחיתה מקצועי על בסיס בריף שיווקי.  

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
נטע אפק

נטע אפק

נטע עוסקת בתחום העיצוב מעל 5 שנים ושמחה לשתף אתכם בידע שלה

אולי גם יענין אותך...