מריצים קמפיין ומעוניינים לאסוף לידים? דף נחיתה הוא דף אינטרנטי אליו תוכלו להפנות את המשתמשים על מנת שיתרשמו מהמוצר/השירות, ישאירו פרטים או יבצעו דרכו הרשמה או רכישה.
דפי נחיתה הם דפים אינטרנטיים חיצוניים לאתר או דפים נבחרים מתוך האתר בעלי ייעוד ספציפי. הם ממוקדים ברעיון מרכזי אחד בהתאם לתפקיד שהוקצה להם. למשל, דף נחיתה לקידום מוצר או לקידום שירות או הרשמה לסדנה.
במקום שהגולש יעבור לאתר וינדוד ברחביו ואולי ילך לאיבוד בהצפת המידע, מעוניינים להפנות אותו לדף ספציפי שירכז את תשומת הלב שלו במטרה המבוקשת ובאמצעות הדף הנבחר יהיה ניתן להפוך את המתעניין לליד או ללקוח.
דפי נחיתה נבנים למטרת קמפיין שיווקי או פרסום כאשר ישנם דפים שפונים לקהלים ספציפיים או דפים שעוסקים בהיבט נקודתי של המוצר או השירות.
בבניית ועיצוב דפי נחיתה אפקטיביים חשוב לתת דגש על בניית דף נחיתה ממיר, שאכן יהפוך את המשתמש לליד או לקוח ויניע לפעולה.
לפניכם המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב ובניית דפי נחיתה אטרקטיביים ויעילים:
מהיר ורספונסיבי
חשוב מאוד להקצות דף באתר או להשתמש בפלטפורמה של דפי נחיתה שתאפשר טעינה מהירה של הדף (כדי שהגולש לא יתייאש) ושהדף יותאם לגלישה מכל מקום – דסקטופ ומובייל ויתאים את עצמו בהתאם לסוג המכשיר ממנו בו משתמש הגולש.
רעיון הזרימה וכתיבה שיווקית נבונה
דף נחיתה צריך להיות תמציתי וממוקד ומכוון מטרה ולכן, כדאי שיעסוק בנושא אחד.
אפשר לתכנן אותו על פי מודל AIDA המציע חלוקה של תוכן על פי – Attention – משיכת תשומת הלב של הגולש באמצעות כותרת שתהיה רלבנטית לכותרת של הקמפיין ולמה שהוא מחפש, Interest – מידע מעורר מעניין כך שהגולש ימשיך לקרוא ולהישאר בדף, Desire – להציע הצעת מכר עם ערך מוסף שתהיה אטרקטיבית עבור הגולש או תשכנע אותו לבצע רכישה או הרשמה או להשאיר פרטים ולבסוף – Action – הנעה לפעולה, כמו הצעה מוגבלת בזמן, הזדמנות אחרונה לבצע רכישה או לסגור עסקה, תמריץ מסוים.
פרטו בנקודות את החוזקות והתועלות של אותו מוצר או שירות כך שהגולש יוכל לתפוס את המסרים השיווקיים. בחרו להציג את הרעיונות המרכזיים הרלבנטיים לאותו קמפיין וקהל יעד.
כשרקע ופונטים נפגשים בשילובים הנכונים
עיצוב דפי נחיתה הוא מלאכת אסטרטגיה וחשיבה כשחשוב שמצד אחד, פלטת הגוונים יתחברו לשפת המותג או ישדרו את המסר שתרצו לשדר ומצד שני, לא יעמיסו ויפגעו בקריאה הרציפה.
בחרו שילוב שמייצר קונטרסט הרמוני בין הרקע הנבחר לגוון המלל ושימו לב לאפקט של הגוונים הנבחרים. צבע ירוק שמשדר צמיחה, לבן ניטראליות, שחור דומיננטיות. הנה כמה דוגמאות לעיצוב אתרים במובייל.
אלמנטים וויזואליים שעושים הבדל
חשבו כיצד להמחיש את המסרים באמצעות דימויים, מוטיבים ואלמנטים חזותיים. הוסיפו אייקונים, תמונות וסרטונים שימחישו טוב יותר את הרעיון למידע נוסף, כמו מדריך מצולם של שימוש במוצר או עדויות של לקוחות. שימו לב שהחומר הוויזואלי לא יעמיס על טעינת הדף והגלישה.
פריסה חכמה ו-QA לפני העלאה
החלוקה של דף הנחיתה לפסקאות היא קריטית כשנסו תמיד לוודא שיש לכם כותרת ראשית, כותרות משנה ולחצי הנעה לפעולה וכן אפשרות להשארת פרטים בדף עצמו או אייקונים ליצירת קשר, למשל, דרך הוואטס אפ.
בדקו שאכן הניווט בדף נוח ושאם ישנה פעולה שהלקוח מבצע בדף עצמו כמו הורדת מדריך או רישום, מתקבל מחוון על הפעולה כמו דף תודה או מדריך PDF שיורד למחשב.
כדי להגדיל את שיעורי ההמרה, עקבו תמיד אחר הנתונים של הקמפיין, בדקו אופציה של AB TEST בין דפים שונים על מנת להבין מהו דף הנחיתה הממיר ביותר, קבעו מטרות ויעדים על פיהם תוכלו לבחון את הביצועים.
פנו לסטודיו למיתוג ועיצוב דפי נחיתה שיתכנן ויעצב עבורכם דפי נחיתה ממירים!