איך בוחרים סוכנות דיגיטל לעסק?

קידום ועיצוב אתרים

העסק שלכם מכוון לעולם החדש. בעבר היו כללים מאד ברורים, שיווק בשכונה, פליירים, שיווק בכל העיר, מקומון, שיווק בכל הארץ, תקשורת ארצית, רדיו , עיתון או טלוויזיה.   היום המצב שונה, צריך להיעזר במדיות הדיגיטליות החדשות שקיימות בשוק, הן אלו שמצליחות להגיע לציבור ממוקד, מפולח וכזה שהעסק שלכם או שלכן יכול לעניין אותו. אז איך בעצם עושים את זה?  לשם כך כדאי להיעזר בסוכנות דיגיטל לעסק, איך עושים את זה, המשיכו לקרא ותדעו.

שלב ראשון הגדרת מטרות                                                                                        

ההחלטה נפלה לפנות לסוכנות דיגיטל, בעיקר כדי לנסות לשווק את העסק או המוצר שלכם בשיווק הדיגיטלי. אז מה עושים עכשיו?                                                                                             

כאשר הקמתן/ם את העסק היה לכם ברור מה עושים בכל שלב, היו לכם מטרות ברורות, למשל, הכנת כלל המוצרים עד תאריך כזה או אחר, בחודש הראשון מכירות בסכום מסוים, אותו הדבר בשיווק הדיגיטלי. תגדירו מה אתם רוצים להשיג?  האם אתם רוצים חשיפה רחבה ככל האפשר או לחלופין גישה ממוקדת ללקוחות ייעודיים. האם אתם מחפשים הרבה לידים חלשים, או מספר מופחת של לידים עם סיכוי מכירה גבוהה יותר. ככל שתגדירו את המטרות באופן ברור יותר, יהיה לכם קל למצוא את הסוכנות שתתאים לכם.

גודל העסק ורמת הפעילות                                                                                          

גודל העסק שלכם ורמת היכולת הכספית שלכם היא משמעותית מכמה סיבות עיקריות:                                

  • אם אתם עסק קטן או בינוני הפונה לסוכנות שיווק דיגיטלי גדולה, יש לקחת בחשבון שמי שסגר את העסקה לא יהיה מי שיעבוד איתכם, בנוסף, אתם לא תהיו הלקוחות החשובים.
  • אם אתם עסק גדול, כמובן שיש לכך השלכות, התקציב שלכם ישפיע על המיקוח והשרות שתקבלו מסוכנות השיווק הדיגיטלית
  • לעסק קטן / בינוני מומלץ לעבוד עם סוכנות קטנה יותר שתהיה זמינה עבורו בכל רגע נתון, ובעצם אתם תהיו חשובים יותר לסוכנות הדיגיטל.

אסטרטגית השיווק                                                                     

 לכל סוכנות דיגיטל יש את היתרונות שלה, החוזקות שלה והמומחיות שלה. חשוב להבין לפני שמחליטים עם מי לעבוד, מה היכולות של כל סוכנות, לבדוק עם לקוחות קיימים, לראות עבודות של אותה הסוכנות ולא לרוץ ולחתום עם כל חברה שמציעה הצעה מעניינת. תבנו לכם את רשימת הצרכים שלכם, תחקרו לפני שאתם נפגשים ותבחרו רק מספר מצומצם של סוכנויות דיגיטל שיכולות להתאים לכם, תיפגשו איתן ואז תחליטו

לסיכום                                                                                                                   

 כמו כל עסקה שתסגרו עבור העסק שלכם, גם בסוכנות דיגיטל יש הרבה חברות שרוצות אתכם כלקוח, תזהרו, השוק פרוץ ולעיתים קרובות הבטחות יישארו על הנייר, אתם תישארו עם תסכול והוצאה כספית שירדה לטמיון. העסק שלכם הוא חשוב מידי על מנת שתתפתו לכל עסקה שמציעים לכם, או לחלופין מבטיחים לכם הרים וגבעות. בעידן של היום אפשר לבדוק בקלות על כל עסק מה הוא ומי הוא, תבחרו סוכנות שיווק בצורה טובה, אתם תרוויחו.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
נטע אפק

נטע אפק

נטע עוסקת בתחום העיצוב מעל 5 שנים ושמחה לשתף אתכם בידע שלה

אולי גם יענין אותך...