דגשים לבניית קמפיין ממומן שמביא לידים

דגשים לבניית קמפיין ממומן שמביא לידים

תוכן עניינים

כל בעל עסק מכיר את התחושה הזאת שיש תקופה שבה יש צניחה של כמות הלידים. זו תחושה מתסכלת, בה לעיתים מתחילים להיכנס לסחרור ולחשוב מה אפשר לעשות אחרת. איך אפשר להגדיל את כמות הלידים? כשיש תקופה כזו מתפנה זמן לבדוק את האסטרטגיה השיווקית ולעשות חשיבה משמעותית על מנת לשפר את האסטרטגיה. כדאי לעבור בעיקר על הנקודות הבאות: ההצעה העסקית, הקמפיינים האורגניים והקמפיינים הממומנים. במאמר זה נתמקד בדגשים לבניית קמפיין ממומן שמביא לידים.

בדיקת דף הנחיתה בקמפיין הממומן

על מנת שאותו דף הנחיתה ימיר בצורה יעילה הוא צריך להיות "מובייל פרנדלי", זה למעשה אומר שיהיה מהיר, קריא ושכל התמונות יראו בגודל שמותאם למסך. בנוסף, החוויית משתמש צריכה להיות מעולה ולא להיפגע במובייל. לדוגמא אם מבקשים פרטים רבים בטופס בגרסת הדסקטופ אז במובייל עדיף לבקש פחות. פשוט בגלל שלהזין פרטים במובייל זה לוקח זמן רב יותר וכך פוגע בחווית משתמש. 

דבר נוסף שיש להקפיד עליו הוא שיהיה טופס להזנת פרטים אישיים גם למעלה וגם למטה. לעיתים אנשים יעדיפו מיד בראש הדף להזין פרטים ולעיתים הם יגללו עד למטה ורק אז יחליטו להזין פרטים. לאורך הדף, חשוב שתמיד יהיה כפתור שלוקח מיד להזנת הפרטים ("כפתור צף"). נקודה זו חשובה בייחוד כאשר הדף נחיתה ארוך ועם הרבה הסברים.

לסיום, וודאו שהדף נחיתה יפה, אסתטי, ושההצעה העסקית ברורה מאוד.

בחרו את הפלטפורמה הנכונה

אם ביצעת קמפיין ממומן עד עכשיו בפייסבוק – אולי כדאי לנסות עכשיו בגוגל ולהיפך. בחירת הפלטפורמה המפרסמת יכולה לעשות הבדל משמעותי מאוד בתוצאות הפרסום. כמובן שחוץ מפייסבוק וגוגל יש עוד אפשרויות אבל שתי האחרונות הן הפלטפורמות המובילות שחובה לנסות. אחרי שמנסים את שניהם יודעים מה עובד טוב יותר.

בחרו נכון בין קמפיין פשוט לקמפיין מורכב

קמפיין פשוט הוא קמפיין שנותן הצעה מאוד טובה ועל זה הוא מבוסס. זה משפך קצר מאוד שהמטרה שלו לגרוף כמה שיותר לידים בזמן קצר ובלי תחכום. לעומת זאת קמפיין מורכב (משפך) יהיה מורכב מכמה קמפיינים. בדרך כלל יהיה קמפיין ראשון שהוא מייצר אינטרקציה ראשונית עם לקוח פוטנציאלי. המטרה שלו תהיה רק למצוא מי מתעניין בשירות. כך נוכל לטרגט את מי שמתעניין ולנפות את מי שלא מראה שום התעניינות. לאחר מכן, יהיו קמפיינים נוספים שיחממו את הלקוח לרכישה. 

קמפיין פשוט נועד בעיקר בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים עם יכולת לתת הצעות עסקיות טובות מאוד.  עסק קטן עם תקציב שיווק קטן צריך תמיד להתחיל בקמפיין פשוט. לעומתו, עסק גדול עם תקציב שיווק גדול יכול לעשות קמפיין מורכב יותר שבסופו סביר להניח שיתן יותר לידים. זה נכון בעיקר כשמדובר על מוצרים יקרים. במוצרים יקרים של כמה אלפי שקלים או יותר לוקח זמן לבנות ביטחון אצל לקוח. 

קריאייטיב וקופירייטינג מנצחים

בקריאייטיב תמיד תבחרו להשתמש בוידאו. האלגוריתמים של כל הפלטפורמות יודעים לבחון בוידאו אם משתמש צפה עד הסוף או לא. אם צפה עד הסוף המשמעות של זה היא שהוא משתמש עם מעורבות גבוהה. זה שווה ערך למשתמש שעשה לייק או תגובה לסרטון. זה משהו שאי אפשר לזהות בקמפיין שהוא ללא וידאו ולכן חשיבות הוידאו בדיגיטל היא גבוהה מאוד.

בנוסף, קופירייטינג זה חלק חשוב מאוד בקריאייטיב. בלי קופי טוב וברור עם הצעה ברורה הקמפיין לא יצלח.

לסיכום, בצעו את כל הדגשים הרשומים במאמר זה ואין ספק שתקבלו יותר תמורה מהקמפיינים הממומנים שלכם.

מאמרים נוספים

איזה כיף, בואו נדבר!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם :)

פרטי יצירת קשר
באיזה שירות אתם מתעניינים?