סוגי באנרים המובילים בגוגל

סוגי באנרים המובילים בגוגל

אם אתם מעוניינים לבצע קמפיין פרסומי באינטרנט, בגוגל אדס או בגוגל אדוורדס, כדאי שתדעו שאחת ההחלטות שיהיה לכם צורך, היא בחירת עיצוב הבאנר שבו תשמשו על מנת לפרסם את המוצר שלכם או העסק שלכם. קיימים סוגים שונים של באנרים ואין ספק שקבלת החלטה לגבי סוג הבאנר שרוצים להשתמש בו טרם התחלת פרויקט עיצוב הבאנר, היא דבר חשוב מאוד. במאמר זה תקבלו את כל המידע אודות סוגי באנרים, מה ההבדל בינם וכן, כיצד בוחרים את הבאנר המתאים לכל קמפיין.

 

איזה באנרים מובילים כיום בגוגל?

הבאנרים המובילים ביותר בגוגל הם: באנרים סטטי- מדובר על באנר שיכול להגיע בפורמט של GIF, PNG או JPEG. הבאנר המדובר מהווה תמונה שלא מכיל אנימציה.

הסוג השני של הבאנרים הוא באנרים עם אנימציה בפורמט של GIF. מדובר על פורמט של תמונה המאפשר ליצור אנימציות פשוטות כגון: שינוי טקסט, לחצנים מהבהבים ועוד. כמו כן, ניתן לייצר אנימציות מורכבות יותר בGIF אך ייצור אנימציות ארוכות או מורכבות מדי גורם לכך שהגודל של התמונה גדל וכך לא מתאפשרת העלאה של הבאנר לגוגל או לכל ספק פרסום אחר שכן מרבית הספקים מגבילים את גודל התמונה.

סוג נוסף של באנרים הוא באנרים בפורמט HTML5. בעבר היו באנרים שהיו מבוססים על קבצי פלאש, אך גוגל החליטו לעשות חרם על קבצי פלאש והם נעלמו. במקום השימוש בפלאש הגיע תחליף הולם והוא הבאנרים המדוברים. יחד עם זאת, השימוש בבאנרים הללו מעט יותר מסובך. טכנולוגיית HTML5 מאפשרת ליצור אנימציה עם כמעט כל האפשרויות שניתן להשתמש בהם בעבר בפלאש ועל כן, אם אתם מחפשים באנרים עם אנימציה מורכבת יותר, אין ספק כי כדאי לכם להשתמש בבאנרים הללו.

כיצד תבחרו את הבאנר המתאים?

אם אתם שואלים את עצמכם באיזה באנר כדאי לכם לבחור לקמפיין הפרסומי שלכם, חשוב שתדעו שאין באמת תשובה חד משמעית לשאלה המדוברת. לכל קמפיין פרסום, לכל מוצר ולכל קהל יעד יכולה להתאים אפשרות אחרת. אם אתם מחפשים באנרים עם אנימציה, בדרך כלל אנימציית GIF תספיק לכם. אם מדובר על הקמפיין הראשון שלכם בגוגל כדאי להתחיל עם GIF. שימוש ב ב-HTML5 יעשה אם אתם ממש רוצים להרשים את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ולבצע אנימציה מתקדמת. כמובן שהמחיר לבאנרים הללו יהיה גבוה באופן משמעותי מכל באנר רגיל. 

לאחר שבוחרים את סוג הבאנרים שאתם רוצים, חשוב מאוד שתבצעו גם בחירה נכונה של גודל הבאנרים שתעשו בהם שימוש.

אין ספק שבחירת באנר פופולארי והתאמתו לכל סוג של קמפיין, על מנת שהקמפיין ישיג את המטרות שלו בצורה הטובה ביותר, היא לא דבר שתמיד ניתן לבצע באופן עצמאי ועל כן, אם אתם לא יודעים איזה באנר כדאי לכם לבחור וכן, כיצד תשלבו אותו בקמפיין שלכם, אין ספק שכדאי לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום זה.

 

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
נטע אפק

נטע אפק

נטע עוסקת בתחום העיצוב מעל 5 שנים ושמחה לשתף אתכם בידע שלה

אולי גם יענין אותך...

עיצוב לוגו בחינם

הכל על קורס עיצוב גרפי

אם תמיד היה לכם כישרון אמנותי ואתם חולמים להפוך אותו לקריירה, קורס עיצוב גרפי יכול להציע לכם יתרון אמיתי. אולם רגע לפני שאתם נרשמים כדי

קרא עוד »